D divakar_mba Member Joined 21 Aug 2011 Messages 78 Reaction score 29 12 Jul 2021 #51 my stb updated november2020
R RrP Member Joined 11 Jul 2021 Messages 4 Reaction score 1 14 Jul 2021 #52 Vadirocks said: I Have And Mine Is Updated Click to expand... Are u able to sideload? divakar_mba said: my stb updated november2020 Click to expand... Are u able to sideload or not? Even if it is updated if able to sideload it is enough.
Vadirocks said: I Have And Mine Is Updated Click to expand... Are u able to sideload? divakar_mba said: my stb updated november2020 Click to expand... Are u able to sideload or not? Even if it is updated if able to sideload it is enough.
D divakar_mba Member Joined 21 Aug 2011 Messages 78 Reaction score 29 14 Jul 2021 #53 RrP said: Are u able to sideload? Are u able to sideload or not? Even if it is updated if able to sideload it is enough. Click to expand... please give me procedure to sideload apps
RrP said: Are u able to sideload? Are u able to sideload or not? Even if it is updated if able to sideload it is enough. Click to expand... please give me procedure to sideload apps
Vadirocks Contributor Joined 21 Mar 2012 Messages 2,577 Reaction score 3,986 14 Jul 2021 #54 RrP said: Are u able to sideload? Are u able to sideload or not? Even if it is updated if able to sideload it is enough. Click to expand... Can't Sideload Bro! Option Disabled
RrP said: Are u able to sideload? Are u able to sideload or not? Even if it is updated if able to sideload it is enough. Click to expand... Can't Sideload Bro! Option Disabled